- Viete ako malý podnikateľ vybude svoje pozitívne meno a PR s nízkym rozpočtom?
- Chcete vedieť, čo o vás hovoria klienti?
- Poznáte kroky upevnenia podnikania a úspešného zvýšenia predaja produktov ?
Naučte sa túto stratégiu.
STIAHNITE SI eBOOK ZDARMA
Prečo som sa rozhodla napísať o malých podnikateľoch na blogu?
Dnešné podnikanie pre malých a stredných podnikateľov je témou náročnou.
Mnohí z malých podnikateľov sa stretávajú v dnešnej krízovej dobe s nedostatkom pomoci, sú na hranici svojich možností časových aj finančných.
Práve v tejto dobe je velmi potrebné budovať si PR vzťahy s verejnosťou, snažiť sa o čo najlepšiu publicitu, budovať si dôveryhodnosť a získavať si dôveru a spokojného zákazníka.
„Kde na to však vziať „financie a čas? S budovaním a vytváraním PR vzťahov pomôže agentúra, ktorá zastreší malých a stredných podnikateľov. Kedže je potrebný len prístup na internet a znalosti z tohto oboru, môžu tiež malí a strední podnikatelia dosiahnuť úspech pri nižších nákladoch.
Postupy komunikácie s verejnosťou sa dozviete ak si stiahnete
Ebook: Ako vytvoriť efektívne PR malých a stredných podnikov.
Neoddeliteľnou a významnou súčasťou úloh a práce PR manažéra malého podniku, je zostavenie si správneho finančného rozpočtu. To platí jednako pre domáci rozpočet aj pre efektívne hospodárenie v malom podniku.
Public relations dnes na internete .
PR & reklamná agentúra
A-Medial
Anna Imrichová, pôsobí ako executive, reklamný a PR manager firmy A-Medial, ktorá je na trhu od roku 2000. A-Medial ako fool servisová reklamná PR agentúra pomáha klientom propagovať, a budovať firemnú značku, pozitívny imidž klientov, kladný vzťah PR klientov k verejnosti a tiež propagovať klientov aj prostredníctvom, billboardov, tlače, TV, internetových médií a sociálnych sietí, fotografiou a videom.