• Viete ako malý podnikateľ vybude svoje pozitívne meno a PR s nízkym rozpočtom?
  • Chcete vedieť, čo o vás hovoria klienti?
  • Poznáte kroky upevnenia podnikania a úspešného  zvýšenia predaja produktov ?
    Naučte sa túto stratégiu.
    STIAHNITE SI
    eBOOK ZDARMA

Prečo som sa rozhodla napísať o malých podnikateľoch na blogu?

Dnešné podnikanie pre malých  a stredných podnikateľov je témou náročnou.

Mnohí z malých podnikateľov sa stretávajú v dnešnej krízovej dobe s nedostatkom pomoci, sú na hranici svojich možností časových aj finančných.

Práve v tejto dobe je velmi potrebné budovať si PR vzťahy s verejnosťou, snažiť sa o čo najlepšiu publicitu, budovať si dôveryhodnosť a získavať si dôveru a spokojného zákazníka.

„Kde na to však vziať „financie a čas? S budovaním  a vytváraním PR vzťahov  pomôže agentúra, ktorá zastreší  malých  a stredných podnikateľov. Kedže je potrebný len prístup na internet a znalosti z tohto oboru, môžu tiež malí  a strední podnikatelia dosiahnuť úspech pri nižších nákladoch.

Postupy komunikácie s verejnosťou sa dozviete ak si stiahnete

Ebook: Ako vytvoriť efektívne PR malých a stredných podnikov.

Neoddeliteľnou a významnou  súčasťou úloh a práce PR manažéra malého podniku, je zostavenie si správneho finančného rozpočtu. To platí jednako  pre domáci rozpočet aj pre  efektívne hospodárenie v malom podniku.

 

Public relations dnes na internete .

PR & reklamná agentúra
A-Medial

Anna Imrichová, pôsobí ako executive, reklamný a PR manager firmy A-Medial, ktorá je na trhu od roku 2000. A-Medial ako fool servisová reklamná PR agentúra pomáha klientom propagovať, a budovať firemnú značku, pozitívny imidž klientov, kladný vzťah PR klientov k verejnosti a tiež propagovať klientov aj prostredníctvom, billboardov, tlače, TV, internetových médií a sociálnych sietí, fotografiou a videom.