• Zaujíma Vás ako si malý podnikateľ vybude pozitívne meno a PR s nízkym rozpočtom?
  • Chcete vedieť, čo o vás hovoria klienti?
  • Poznáte kroky upevnenia podnikania a úspešného  zvýšenia predaja produktov ?
    Začnite a naučte sa túto stratégiu.
    STIAHNITE SI
    eBOOK ZDARMA
                                                  Dole
                      Príjemné čítanie :)))

Prečo som sa rozhodla napísať o malých podnikateľoch na blogu?

Dnešné podnikanie pre malých  a stredných podnikateľov je témou náročnou.

Mnohí z malých podnikateľov sa stretávajú v dnešnej krízovej dobe s nedostatkom pomoci, sú na hranici svojich možností časových aj finančných.

Práve v tejto dobe je velmi potrebné budovať si PR vzťahy s verejnosťou, snažiť sa o čo najlepšiu publicitu, budovať si dôveryhodnosť a získavať si dôveru a spokojného zákazníka.

„Kde na to však vziať „financie a čas? S budovaním  a vytváraním PR vzťahov  pomôže agentúra, ktorá zastreší  malých  a stredných podnikateľov. Kedže je potrebný len prístup na internet a znalosti z tohto oboru, môžu tiež malí  a strední podnikatelia dosiahnuť úspech pri nižších nákladoch.

Postupy komunikácie s verejnosťou sa dozviete ak si stiahnete

Ebook: Ako vytvoriť efektívne PR malých a stredných podnikov.

Neoddeliteľnou a významnou  súčasťou úloh a práce PR manažéra malého podniku, je zostavenie si správneho finančného rozpočtu. To platí jednako najprv pre domáci rozpočet, a od tohto poznania a hodpodárenia v domácom prostredí je už len na skok k  efektívnemu hospodáreniu v malom podniku.

Určite si na svoje prídu aj ľudia z verejnosti, lebo v dnešnej dobe je každá dobrá rada vítaná.

O správnom finančnom hospodárení v domácom prostredí píše Ebook: Ako správne hospodáriť a vytvoriť  si finančnú rezervu do 30 dní. Stiahnite si v časti Ebook zdarma. 

Public relations dnes na internete .

Public relations dnes na internete .

PR & reklamná agentúra

 

Our main focus is on advertising, public relations, media relations, 
advertising in media,
advertising on social networks for wide range of clients.

Anna Imrichová, pôsobí ako executive, reklamný a PR manager firmy A-Medial, ktorá je na trhu od roku 2000. A-Medial ako fool servisová reklamná PR agentúra pomáha klientom propagovať, a budovať firemnú značku, pozitívny imidž klientov, kladný vzťah PR klientov k verejnosti a tiež propagovať klientov aj prostredníctvom, billboardov, tlače, TV, internetových médií a sociálnych sietí, fotografiou a videom.

Reklamná a mediálna,
Public Relations agentúra .

Váš úspech, pozitívny imidž, a kryštáľovo čisté PR vzťahy nás tešia.