O NÁS

Toto je môj príbeh, ako to všetko začalo ..

A-medial - mediálna a PR agentúra,  pôsobí v oblasti PR a marketingovej komunikácie klientov. Firma je na trhu od roku  2000  Naši  klienti: Mraziarne a.s., Šarišské pekárne a Cukrárne, PK auto, mnohé Vzdelávacie inštitúcie, a pod.. Vždy sme pracovali pre klienta a riešili propagáciu jeho produktov, a vzťahov s verejnosťou, a médiami  s radosťou, nadšením a kreativitou. Navrhovali sme inovatívne a kreatívne riešenia pre firmy , pričom nás oslovili  klienti, ktorí mali požiadavku zabezpečiť propagáciu svojich produkov vo viacerých oblastiach na jednom mieste. Túto službu sme svojim klientom  s radosťou poskytli, čím sme im ušetrili čas, a námahu mnohých jednaní a ďalšie dodatočné náklady.

Na počiatku sa teda venovala A-Medial  ako full servisová reklamná agentúra komplexným kampaniam v oblasti médií a to billboardovej kampani, kampani v rozhlase, tlači a TV.  V ďalších rokoch  s rozvojom sociálnych sietí a nových médií, sme inovovali víziu firmy, a prispôsobili sa aktuálnym požiadavkám  trhu, nakoľko  na trh vstúpili sociálne siete a nové média.

A-medial sa  pretransformovala okrem mediálnej agentúry na  PR komunikačnú agentúru, ktorá sa okrem spomínaných aktivít zameriava na tvorbu komunikačného obsahu aj v digitálnej forme,  PR on-line i off-line  aktivítám  v oblasti TV spotov, rádiach, a tvorby PR content marketingu , budovaniu značky firiem, propagáciam  produktov, budovaniu vplyvu a pozitívneho mena firmy prostredníctvom  médií , i sociálneho marketingu, a to všetko s  vynaložením čo najmenších nákladov.

Kreatívne oddelenie spolu so social media špecialistami pracujú naplno spoločne tak,  aby boli dosiahnuté požadované výsledky  v  zadaniach. Na tvorbe  kreatívnych riešení sa zúčastnia všetci od copywriterov až po programátorov.

Hľadáme inovatívne a efektívne riešenia pre vaše marketingové výzvy a zadania. Výsledkom môže byť :

  1. Veľká integrovaná kampaň: zahŕňajúca podľa účelnosti vytvorenie novej značky, nastavenie komunikačnej stratégie PR, content marketing, tvorba TV spotov, kampane v rádiach, tlači, bilboardová reklama, outdoor, printy,  i digital,
  2. malá online kampaň: komunikácia na  socialnych sieťach a nových mediach
  3. mobilná kampaň.. ..

 

Navrhneme  Vám , vypracujeme a zrealizujeme on-line komunikáciu vašej značky, služby či produktu a tiež  kampaň, ktorá vás zviditeľní na verejnosti i v sociálnych médiách a zvýši vašu kredibilitu.

Pracujeme pre klientov  tak, aby boli  úspešní na trhu , čo jej našim spoločným záujmom,  a ktorý nás teší.

Naše služby:

- Vytvorenie a implementáciu komunikačnej stratégie 
- budovanie efektívnych procesov mediálnej a PR komunikácie
- Komunikáciu s verejnosťou a spravodajskými agentúrami 

- Monitoring médií a tvorba mediálnych analýz

-Budovanie vzťahov s médiami pre oblasť obchodu,

-Budovanie značky, image a produktu digitálne pomocou nových médií a sociálnych sietí

- Organizovanie tlačových konferencií, a konferencií
- Prezentáciu spoločnosti na eventoch, v médiách 
- Koordinácia a príprava podnikového časopisu 

- Tvorba a editovanie interných aj externých firmených článkov a blogov
- Príprava rozpočtu

 

 

 

.

Treba ísť do toho hneď, neokladajme činy...

Často máme strach urobiť niečo v čom si dostatočne neveríme,
a nepoznáme konečný výsledok.Niekedy z objektívnych príčin
nemáme dosť času a vzdáme to, alebo sa bojíme.
Takto som na tom bola aj ja. Bála som sa neznáma. No čo sa
týka podnikania, vedela som, že to skúsim. Moje povolanie
ma dostatočne nenapĺňalo. Bolo o tom, že keď je človek
kreatívny, preskakuje polienka, mnoho polienok od ľudí,
najmä kolegov,ktorí nie aby sa pridali, ale len prekážajú.

V podnikaní to bolo iné, moja kreativita prekvitala,
čo ma napĺňalo vnútorným potešením a silou.
Založila som A-Media reklamnú a mediálnu fool-servisovú agentúru
na jeseň v oktobri v roku 2000. A šlo to, najprv pomaličky, potom
sme sa rozbehli, a neskôr sa točili na plné obrátky.
:)))

Nepočúvajte neprajníkov, počúvajte seba.

Firma mala dostatok klientov, a ja dva malé deti. Obdobie veľmi náročné,
ak nemáte pri sebe niekoho, kto dohliadne po celú dobu tak, aby sa to dalo zvládnuť
 so zdravím. :)   Uvažovala som, ako na to, prijmem viac zamestnancov?Čo robiť?

Pýtala som si radu od podnikateľa. Ten to zhodnotil, inak , ako som si predstavovala,
a ja som bola postavená pred  rozhodnutia.
Vždy až čas ukáže , či boli správne, alebo nesprávne. Dnes po rokoch z istotou viem povedať,
že  treba počúvať len sám  seba.      


Stanovme si ciele, urobme si plán

Napísala som si ciele, a funguje to, postupne sa plním body a ciele z môjho zoznamu, a píšem si splnené.
Urobte to , tak ako ja. Ide to. Síce som na ceste, ale je to super. Vždy prežívam a učím sa nové veci
a hlavne sa Teším  :)

 

MOJA VÍZIA

 

Je pomáhať podnikateľom a firmám budovať pozitívny image ich produktu, služby,

alebo kladný image samotnej firmy, ľahko a s radosťou osobne aj pomocou sociálnych sietí,

i prostredníctvom public relations, s cieľom väčsieho predaja, zvýšenia množstva zákazníkov,

a vybudovania pozitívneho mena produktu, služby i samotnej firmy. :)))